18. oktober 2011

Ny vegghylle.

Før skolen slutter i sommer, kom min datter hjem med en kjempefin trehylle som hun hadde laget på sløyden. Viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av den akkurat da. Så den ble lagt på lager i kjelleren. Uff for en utakknemelig mor jeg er...


Helt til nå.
For å få plass til hylla der jeg skulle ha den, måtte jeg ta noen små justeringer...håper ikke min datter ser det...hehe ... Jeg sagde litt på begge sider av hylleplata og pusset den, sånn at den ble lik som den var før, bare litt kortere.


Da jeg holdt på med å male kjøkkenet, fant jeg fram hylla og den fikk seg et strøk med maling den også i samme slengen. hihi..


I helgen var jeg i Trondheim og kom over den flotte ting og tang butikken... EMMAS HOUSE het den..Der var det sååååå mye fint. Fikk ikke kjøpt noe der og da, for jeg skulle tilbake ditt, men det rakk jeg jo ikke før den stengte.. Litt sur for det ja. Da må det blir det en ny Trondheimstur om ikke så lenge... Var innom Kremmerhuset også og der fikk jeg kjøpt et lite skilt og ei ramme, som fikk plass på hylla.




Det var ei frøken som var fornøyd da hun så hylla si på veggen ferdig dekorert.

5 kommentarer:

  1. Så fin hylle, og ekstra koselig når det er frøkna som har laget den ♥ Så flink hun er!!
    Tipper det var stas og se den på veggen ja;)

    Så fin blogg du har!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så koselig hilsen du la igjen inne hos meg:))
    Jammen en flott hylle frøkena ha laget til mamman sin, og så fin den ble med maling:) Fint skilt og fin ramme...passer veldig godt til hylla:)

    Ønsker deg en flott dag og kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. kjempe fin hylle hun har laget til deg;) skiltet og ramma var nydelig. Emmas house har såå mye fint. Fikk ikke dratt innom de sisst jeg var i Trondheim jeg heller siden jeg måtte haste til bilen for ei utgått parkering;/ Ble liksom ikke at jeg gikk tilbake. Håper dere kosete dere godt i Trondheim0) klemklem..

    SvarSlett