3. juni 2012

Inngangsparti.


Vi laget nytt inngangspari i fjor og allerede da drømte jeg om rottingstoler, men høsten kom så fort så det ble ikke kjøpt.

Nå klarte jeg ikke å vente lenger...
I går måtte jeg bare kjøpe dem.
Var jo så redd for at de stolene jeg har sett på en stund nå skulle bli solgt ut, for plutselig kunne jo sommeren komme hit også.
så jeg dro en tur i matpausen fra jobben for å shoppe litt.



Kom hjem med 3 stoler ;O) 


Da jeg kom hjem fra jobb hadde min kjære laget ferdig gelendret på trappa.
Ååååååh jeg syns det ble så fint.
Nå mangler det bare litt maling og beising av terrassegulv.


Måtte pynte og dille litt med blomster og puter også.



Siden huset er malt i brunsvart forsvinner de mørke blomsterpottene mine,
så det frister veldig å spraye dem hvit.
 Men inntil videre til jeg får ånden over meg,  får de bare være svart.


Å i dag har vi fått innviet nystolene, med å drikke kaffe på trappa i finværet.

 

Så jeg må si jeg kjøpte de i rett tid... hehe...

Ønsker alle en flott søndag.
Klem fra Hill-Iren

3 kommentarer:

  1. Det ble skikkelig fint :))
    Likte stolene veeeldig, ser etter de rette jeg også;)
    God søndag :)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  2. Så koselig uteplass! Og det ble jo kjempefint med de nye stolene. De var flotte! Herlig at du har fått brukt dem allerede også ;-) Fint pyntet med puter og blomster!

    Ha en super søndag! Får håpe du får brukt stolene litt i dag også ;-)

    SvarSlett
  3. Nydelige stoler! Et herlig inngangsparti, må jeg få si! :)

    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett