9. august 2012

Gutterom

Noe nytt til gutterommet ble det i sommer.

Vi var på ferietur i Sverige, og på campingen hadde de disse bildene.
Jeg klarte bare ikke å gå fra dem, så de måtte bare bli med oss hjem.



 Har hatt en plan om å gjøre noe med rommet til minstemann,
for han er jo stor gutt nå og en 4 åring må jo ha litt tøffere rom ;O).

Jeg har tidligere kjøpt noen gamle biler når jeg har vært innom Kremmerhuset.
Og etter at jeg var innom bloggen til Tine`s Kreative Hjørne.(http://www.tineskreativehjorne.com/2011/12/fr-og-etter-hos-mellomste-prinsen.html)
og så hennes inspirerende gutterom, var jeg så fasinert av den dekorative veggen med bilskilt,
og da viste jeg at sånne bilskilt hadde vært så tøft sammen med bilene.
Så nå har 3 skilt kommet i hus og de er kjøpt på:
Tine`s Kreative Hjørnes Nettbutikk.

Anbefaller å ta en titt innom henne.

Bildene, Bilene og skiltene sammen


Med ny hylle og jeg puter som matchet  fargene.
Ble det litt tøft.

Mamma sin lille gutt har fått storgutterom ;O)
Og han var veldig fornøyd selv og sa:
WOW - det ble fint mamma.


Er gutten fornøyd - så er mamman fornøyd.
Det ble nå bare en liten makeover med litt stæsj, så får det,
 bli en litt større en, når han blir litt eldre..

Ha en flott kveld alle sammen.
Stor klem fra Hill-Iren




2 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    For et tøft og fint gutterom :) Så stilig med bil-bildene og de skiltene :) Kan godt skjønne at han ble veldig fornøyd :)
    Og du har helt rett - er han fornøyd, er du fornøyd :)

    4 år og stor gutt, en perfekt rom for han :)

    Ha ei fin helg videre, og kos dere :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett
  2. Så fint gutterom! Her er det flytema, men ELSKET de bildene og bilene du har valgt! Og fargene! Her og byttes babyblå sakte men sikkert ut...Litt trist for mamma hjertet, men er som du skriver..Er guttene er happy er mamma`n happy :) Kommer garnatert til å titte innom her igjne, så la meg til som følger! God helg til deg og dine!

    SvarSlett