21. september 2012

Høsten

er kommer hit oppe i nord.
Og noen forberedelser til vinteren er under planlegging.
 
Har hatt forferdelig liten tid til blogging den siste måneden, men nå skal det bli bedre nå som garasjen begynner å bli ferdig...
 
Phu...
Vært mye arbeid.... og mye maling...
Men det blir så bra når bilene kan stå varmt og godt inne når 
vinteren og snøen kommer for fult.
 
Ja for det er den som har tatt all tid man har hatt. Alt inne har bare stått i ro, så nå gleder jeg meg litt til å ta tak i rommene nede i kjelleren igjen.. Der var det også blitt litt endringer i forhold til det jeg hadde planer om.
 
Men det skal jeg nå komme tilbake til ;O)
 
 
Ja høsten er kommet for fult og jeg har tømt noen potter med visne sommerblomster... Og gjort litt plass til høstlige planter.
 
Nå kan man bare glede seg til å fyre i peisen og
ligge under pleddet og kose seg.
 
Fin tid egentlig, med masse lys som brenner.


Som dere ser er vottene og ullsokkene funnet fram... så nå begynner man å gjøre seg klar til en kaldere tid.
 
Og nå kan jeg ta meg litt tid til å titte innom dere også ;O)
 
Ønsker alle sammen en riktig god helg.
Klem fra Hill-Iren
 


  

 

1 kommentar:

  1. Koselige høstbilder!
    Her har vi fått en forsmak på vinteren, heldigvis bare på natten.....altfor tidlig med frost her sør :)

    ha en fin uke

    SvarSlett