11. oktober 2012

Ny bod på gang

 
En liten titt på mitt siste prosjekt.
Dette rommet var tenkt til utstyrsrom til min kjære mann...
men sånn ble det ikke, det ble vist litt for lite.
 
Etter mange våkennetter og masse nattarbeid i drømmene
var jo rommet ferdig innredet  og klart til bruk...
men som sakt bare i mine drømmer.
Og de drømmene ble fort borte når mannen i huset
ikke var fult så enig med planene.
 
Ja ja det kunne nå ha blitt et tøft rom ;O) 
 
 
Flere våkennetter har det blitt, bare for å finne ut hva dette rommet skal brukes til og for å finne et rom som mannen i huset skulle bli fornøyd med...
 
 Det beste med huset vi bor i, er at man har en stor kjeller å ta av ;O)
 
Med litt ommøblering av rom skal dette bli verktøyrommet og det som er verktøyrom i dag skal bli mannen sitt... Og da... ble alle fornøyd.
 
Så til nå har jeg malt tak og vegger og lagt dette gulvet.
Og for et herlig gulv å legge.
(hihihi plastikk fantastisk sier nå jeg)
 En liten halvtime var gulvet lagt og klikket på plass.
 
Så langt syns jeg det ser bra ut, så får vi se om det blir flere våkennetter før rommet blir ferdig innredet. 
Dere fikk en liten titt på hva jeg fordriver tiden med ;O)
 
Ønsker alle sammen en flott kveld.
Klem fra Hill-Iren
 


6 kommentarer:

  1. Så spennende! Gleder meg til å se fortsettelsen! Flott at dere ble enige tilslutt. Det blir vi nemlig ikke her i huset ;)

    SvarSlett
  2. Det ble virkelig bra!
    Hva slags gulv er det? Er så nysgjerrig, for jeg pusser opp og innreder rom hver ei eneste natt - men det blir stort sett med det - hihi

    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Hehe ja det blir mye sånn arbeid her også.. "i drømmene" Har lagt plast gulv... husker ikke hva det heter men de er i str 30*30 og kjøpt på jula. Var veldig lett å legge og syns resultatet ble så bra.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  4. Hehe, skulle bare teste om ordbekr. din var borte ;)"Sees" inne på f.book sia vår :)

    SvarSlett
  5. Hm... hva blir det nå da? Walk-in closet, spiskammers, vinkjeller? Blir spennende å se! :))

    Ha en fin uke! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett