1. desember 2012

Advent

Oj oj oj oj som tiden går..
Ser at tiden går fra meg.
Hadde så mye jeg skulle ha blitt ferdig med nå før jul,
men det har i grunn stoppet litt opp,
både med blogging og arbeidslysten. Litt sånn små malings
 prosjekter har det vært, men ikke så mye å skryte av akkurat. Får gjøre en innsats nå så blir kansje verktøy-boden ferdig til jul..
 
Og tenk, nå er 1. Desember.
 
Går ble det vasking av hus og fått opp noe adventstas...
Og i dag ble det en tur til byen for å se etter nye gardiner på kjøkkenet...
Hadde jo sett for meg hva jeg skulle ha,
men det er to forskjellige ting
å se det for seg og finne det i butikken...
 
Vel dere vet skikkert hvordan det endte...
Jepp dro hjem uten nye gardiner.
 
Har jo så lyst til å ha en hvit jul... Det er så utrolig rent og delikat,
men så klarer jeg ikke å gi slippe det røde.
 
Derfor blir det en liten mellomting her i år med hvitt, lin, natur, grått og rødt..Så får vi se om det toner seg litt mer ut i hvitt til neste år.
 
 
Så var det gardinene da... Endte med å ta fram noen gamle lingardiner.
Og det var helt greit, når jeg ikke fant noe annet.
Så nå har det blitt litt advent på kjøkkenet ;O)
 
Ha en super advendt til dere også.
Klem fra Hill-Iren
 
 

3 kommentarer:

  1. Syns nu d e vældi fint me litt rødt å, e d som e julefargen liksom. Blei nu vældi fint sånn som du hadde miksa d på kjøkkene. :o) Hehe...julegardina, kjenne tel probleme. Va å innom i byen i dag førr å finn tel kjøkkene...å kom seff hjæm utn gardina, men me to løpera istede. Jaja, får kjøre fjorårets i år å, blir vel jul allikavell...om æ nu bare finn motivasjon tel å ta vasken av kjøkkene først. Heldivis e stjærna kommen opp og nissehuse på plass, får ta vasken i mårra...trur æ... ;o)
    Kos dæ masse ræstn av hælga og me 1. søndagen i advent i mårra.
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Ååå, så vakkert du har gjort det :))
    Kjempekos krok:))
    Jeg flirer enda av situasjonen idag,hi hi ;)
    Kjekt du stakk innom ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Synes grått, lin og hvitt krydret med litt rødt ble riktig å flott! :)) Håper du fikk en koselig adventshelg! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett