24. september 2013

Høsten


Er kommet for fullt her nord. 
Og jeg har fått unna årets innhøsting av blåbær... 
Med den flotte sommeren som vi har hatt så ble koppen halvfull.
Hihihi...


Høsten er så nydelig med all sin fargeprakt. 
Mye innekos, fyr i peisen,  levenelys og nye interiørblader 
er jeg klar og mottagelig for ny inspirasjon. 


Ja høsten er kommet og vi har så smått begynt med oppgavene som følger med (Maling og andre ting som ikke tåler frost er tatt inn, trampolinen pakket sammen) og andre ting som må klargjøres ute blir tatt rede på nå i den nærmeste framtid.

2 nye saueskinn har også kommet i hus.


Nydelig farge på skinnene, så jeg måtte bare ha de. 
Så nå gleder jeg meg bare til å få litt høst inne også. 


Med en gutt som elsker frukt og bær, er nok blåbæra allerede oppspist, så man får bare nyte finværet og de nydelige fargene høsten har å by på.

Ønsker alle en flott uke. 

Klem fra Hill-Iren

4 kommentarer:

  1. Flotte stemningsfule høstbilder! Var sant det var en virkelig flott farge på de skinnene! Kos deg i det fine høstværet! :0)

    Stor klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Vakre høstbilder du viser! Og du for noen fantastisk fine saueskinn! De var utrolig flotte!

    Jeg måtte skrape is av vinduene på bilen i dag - noe jeg synes er altfor tidlig. Isj! Men...utover dagen tittet solen frem, og vi har hatt nok en nydelig høstdag her. Så deilig!

    Ha en super kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker høsten! og de bildene dine var så flotte og stemningsfulle.
    Skulle hatt noen sånne skinn, de var kjempefine, så jeg skjønner at du måtte ha dem.

    Nyt den fine høstdagen!
    Klem Marit

    SvarSlett
  4. love bildan dine..skikkelig max høststemning..saueskinnet e nydelig. akkurat sånn eg og vil ha. i mårra på jobb må du oppgi kor det e kjøpt ;)

    SvarSlett