12. mars 2014

Gamle vindu - STOR sjarm


Jeg syns gamle vinde har stor sjarm.
Har to vinduer liggende, som nå skal få et nytt bruk.

De skal bli bilderammer.

Det ene vindu er levert til reparasjon. Det måtte få 3 nye glass og er klar til å hentes i morgen. Da går turen rett til fotografen for å finne bilder av mine kjære barn. Håper det blir like bra som jeg ser det for meg. 


Gleder meg nå bare til å få de tilbake og se det ferdige resultatet ;O)

Ha en flott kveld i uværet... Hverfall er det det her i nord.

Klem fra Hill-Iren

2 kommentarer:

  1. Gamle vinduer er så vakre, og fine både til rammer eller bare pynt :-)
    Jeg har et gammelt låve vindu jeg fikk av en gammel dame, og jeg EEELSKER det :-)
    Den skodden du har stående i bakgrunnen var virkelig nydelig!!!
    Lykke til med bildeprosjektet og med uværet ;-))
    Her på Gol er det blå himmel og sol <3
    Trude C.

    SvarSlett
  2. Det er så sjarmerende med slike gamle vinduer!
    Bruker mine til litt forskjellig, og de er jo ekstra fine å bruke som fotorammer :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett