6. desember 2014

Gjenbruk.. Ja jeg elsker det...

Og lysbrett.... i alle størrelser og variasjoner. 
Kjøpte og de som man lager selv. 

Tidligere i høst lagde jeg meg lysbrett av treplanker, 
men solgte alle sammen på et Bloggemarked som vi hadde i november. 

Ja, ja da ble jeg fri.


Men ikke så lenge. ;O) Har man noen rester liggende på lur,
  er det fort å finne på noe å lage. 


Fronten på en gammel furu - kommodeskuff ble et nytt lysbrett.
Litt maling, sliping og håndtak ... 

Må bare si det igjen....Elsker Gjenbruk. 
Og VIPS... 

Så fikk jeg et nytt lysbrett.



 Jeg har pyntet et tre-fat med grener fra thujatre, noen kongler og lys, 
ja da kommer julestemningen fort.  


Og i dag kom snøen også, ja da blir man ekstra julestemt. 
Fortsatt fin lørdag alle sammen.

Klem fra Hill-Iren

4 kommentarer:

  1. Du er så kreativ og flink. Vi har samme smak.... =)

    SvarSlett
  2. Koselig pynt og herlig stemning i stua di :-)


    Ha en fin dag.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Så fint, du er så kreativ og handy :-) Veldig glad for det lysbrettet som jeg kjøpte av deg. Det kommer til å bo hos meg lenge!! Ønsker deg en fin uke :-)

    SvarSlett
  4. Stikker bare innom for å si hei og ikke minst takke for den fine kloke kommentaren du hadde på mitt førjulsinnlegg :-) Ønsker deg en strålende dag :-)

    SvarSlett