4. desember 2011

2. søndag i advent


2. søndag i advent.
Så fort denne tiden går. Litt jul har det nå blitt på kjøkkentet også siden sist.
 Røde gardiner og en rød duk, ikke så mye som skal til for å få litt julestemning..



 Var å kjøpte meg to saueskinn på Europris i går... De fikk seg en liten klipp sånn at de skulle passe stolene mine. Minstemann syns det var stas å få ha skinn på stolen sin... "Deilig" sa han ...hehe.

Ble en bit til overs, så da måtte puffen også få en skinnfell på.


Ønsker alle en riktig flott søndag.
Klem fra Hill-Iren



6 kommentarer:

  1. Så fint det ble. Nydelig med saueskinn i stolene.

    Ha ei fin, ny uke

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Så koselig stemning!!
    Så fint med skinn i stolene dine!!
    Ønsker meg et skinn til...kanskje jeg må innom Europris ja :o)

    ha en fin søndagskveld

    SvarSlett
  3. Du har det fineste julekjøkkenet jeg har sett til nå! Rent hvitt og rødt. Det blir nok rødt og hvitt på kjøkkenet mitt også. Gleder meg til å komme igang der, men det blir nok det siste rommet for det brukes jevnt av alle og alt skal liksom gjøres der.
    Kos deg med ny og frisk uke
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det! Vakkert pyntet til jul!

    Nyt advent videre!


    AW

    SvarSlett
  5. såå fiiint;) det er sant, ikke så mye som skal til før man har fått ulestemning. Har også vært ute etter skinn for å ha på kjøkkenstolene. Kjøpte du bare at standard str på skinnet på europris? også klimpte du med saks eller? ;) klemklem <3

    SvarSlett
  6. Heisann. Takk for titten ;)
    Så hyggelig at du vil følge bloggen min. Legger meg til på din blogg også, så skal jeg ta en bedre titt når tiden strekker litt bedre til og jeg får Internett på plass i nyhuset.

    :)

    SvarSlett