15. juni 2012

Nye hagemøbler.



Tenk nå er det helg igjen...
Den skal nytes sammen med mine 2 herlige barn, mens mannen er bortreist.
 Det blir kos.

For to uker siden kjøpte vi oss nye hagemøbler... kan påstå og si at de har vært pent brukt til nå ...
For det er jo  enda så fryktelig kaldt her...
Brrrr i morres da jeg dro på jobb var det bare 7 grader ute og vi er i midten av juni...

Heldigvis ble det bedre ut over dagen og da var det herlig å prøvesitte i dem med en kopp kaffe.


Har fått plantet litt sommerblomster selv om det har vært så kaldt ute.
Det er jo så koselig med blomster, så jeg får håpe vi kan få nyte dem mer etterhvert.


Har jo drømt om et ordentlig Oliventre lenge, men jeg har dessverre ikke fått utdelt noen grønne fingre og jeg tar stort sett livet av alt av blomster,
så i dette huset får det nok holde med et kunnstig et ;O)

 

Syns at treet gjordet seg godt i kurvpotten full av stein. hehe ...har fylt stein i nesten alle pottene mine... mest for å gjømme bort noen ;O) -
 har jo så mange av disse steinene og så er de nå litt greie til å ha som balast,
så ikke vær og vind skal stikke av med dem...
Jeg var innom Home and Cottage i går og da kjøpe jeg to lykter og de
 satt jeg sammen med Oliventreet.
Ble jo riktig så dekorativt ;O)





I dag fikk jeg nytt bolig pluss blad, så i kveld når lillegutten har lagt seg,
blir det kvalitetstid på mor, med nytt blad og kaffe.

HÆRLIG..


Tusen takk for alle de koselige tilbakemeldingene jeg har fått i tidligere innlegg.
Setter utrolig stor pris på dem og så er det så hyggelig at det er kommet til flere nye som vil følge bloggen min. Kjempekoselig.

Ønsker dere en riktig god helg.
Klem fra Hill-Iren


2 kommentarer:

  1. Kor flott nymøblan dine va! Hær ska skattepængan gå til nå alla samme, men e jo så sinnsykt vanskeli å vælle...finnes jo så mange førskjellie utgava. Likte dine vældi godt, vil ha litt robuste armlæn og rygg. Jaja, i påvente av skattepænga på kontoen så får æ nu bare prøvesett videre... ;o)
    Ha ei flott hælg lamme dine, Hill!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Nydelig terrasse/møbler/planter -ja alt! ;) Her noen ekte oliventrær men de trives ikke så godt ute, så skulle gjerne hatt et slikt et på terrassen jeg også! ;))

    Håper det blir godt kose-seg-på-terrassen-vær i helgen! God helg! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett