17. juni 2013

Nye puter


Nok en nydelig dag her oppe i nord og da er det så deilig å være ute og nyte søndagen med litt småpussel.

Nettopp..... og pynte opp med nye puter i stolene på trappen.

Disse trekkene kjøpte jeg på Ikea da jeg var i Trondheim i mai. 
Trodde at jeg hadde kjøpt 45*45, men det hadde jeg ikke. For disse var 60*60 
og de ble litt stor til å ha i sofan.


Men passet perfekt til stolene på trappa.


 Nydelig lilla syrinbukket i vase som lukter deilig.



Og som ble en liten fargeklatt blant det gråe og det hvite.


Grått er blitt en favoritt farge de siste to årene og det kommer bare mer og mer gråe elementer inn i huset. Tidligere har grått ikke vært en aktuell farge i mitt hus, men nå er den hjertelig velkommen ;O)


Her i huset har vi begynt nedtelling til ferie. 
Bare en uke igjen..  og det er ikke så verst å starte ferien med blogge-treff. Som jeg gleder meg til det. Og så blir det et nytt og spennende reisemål til Polen. Alltid like spennende å reise til nye steder.



Ønsker med dette alle en flott ny uke.

Klem fra Hill-Iren






5 kommentarer:

  1. Så koselig du har det. Flotte puter og så nydelig syrinbukett:) Ha ei fin ny uke:)
    Karen

    SvarSlett
  2. Fin utekrok på trappen, og de nye putene var kjempe fine. Fin mandag til deg og dine.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint .=) Gledes til bloggtreffet neste helg ja ;) go' Mandag!

    SvarSlett
  4. Så fine utebilder, elsker syriner!! Putene var og fine, tror jeg må ha en Ikea-tur snart jeg, stadig noen som legger ut no fint derfra! :-) Ønsker deg en god sommerdag! KLEM

    SvarSlett
  5. Kjemmmpefine puter!! -Og jeg ELSKER syriner! Tror jeg må hente inn noen jeg også til helgen, de dufter jo helt himmelsk av sommer! ;) Grått er en av mine favorittfarger, -så tidløs, s klar og passer sammen med det meste! :)) Sommerlekkert hos deg! Ha en fortsatt fin uke! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett