2. august 2013

Planlegger en liten makover


Oj oj oj det ble en lang bloggepause på meg. 
Ikke akkurat det man prioriterer når det er nydelig vær og når man har masse å holde på med.
Men det må man få gjort noe med nå fram over. 

Da er jeg i gang med planlegging av en liten makeover av soverommet.
Nå har jeg hatt gult soverom siden vi kjøpte huset...
GULT ER KULT..
sies det, men det er ikke fult så kult lenger i mine øyne. 
Så  nå er jeg veldig klar for en ny forandring.

Har sett meg ut en tapet for en god stund siden og da jeg fikk se den "live"på veggen hjemme hos en av mine medbloggere http://villasilje.blogspot.no/ viste jeg at jeg var solgt...

Men det var jo ikke å fåes tak i her jeg bor... så jeg har i grunn bare drevet litt undersøkelse på nett.

Så i dag var jeg innom Beleggsentret her i Mo i Rana.. og gjett hva som sto utstilt i vinduet... 

JAAAAA ...
den tapeten jeg har ønsket meg...

MCA 3001

Jeg ble jo så glad og så fornøyd..
Og den er jo så rålekker.

Jeg fikk med meg massevis av malingsprøver også. Og det er jo så mye å velge mellom... 
men tror Kalkgrå er den fargen jeg ender opp med.


Syns det ble en fin kombinasjon.


(Var kansje ikke så godt å se på dette bildet)

Nå gjenstår det bare å få samtykke av mannen i huset.
Håpe, Håpe ...hihihi

Får jeg det, må jeg også få dette i hus og finne tid til dette arbeidet også...
 Akkurat nå er det dårlig med tid til sånne ting, all vår tid blir bruk ute til bygging av uthus og ordning av innkjørsel til asfaltering.

Vinteren er lang og da er det greit å ha noe å gjøre, så det blir vel en ordning ;O)


Ha en flott helg alle sammen

Klem fra Hill-Iren

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som om dette blir en spennende prosjekt :). Gleder meg til å se resultatet...når det blir ferdig ;).

    SvarSlett