27. oktober 2013

Store vaskedagen

Denne helgen har også gått med til den årlige storvasken, 
der tak og vegger m.m blir tatt. 
Det er en skikkelig skittjobb, men det må gjøres en gang imellom.
Så nå er det hvertfall gjort og huset er rent og pent....


Når det er vasket og rent er det litt artig å ta i bruk noe nytt også.
Med ny jernfrise på bordet
 (som jeg kjøpte av Lise Gruben (med bloggen Fossestua)
syns jeg det ble så koselig.


I går kveld hadde jeg kvelden for meg selv og da var det 
høy kosefaktor med tente lys og tv- titting.



Gjenstår bare å mote seg opp til å ta de siste rommene... 
heldigvis er det bare soverommene igjen, og da er det ikke så ille. 
Godt å være i rute god tid før jul...

Ønsker alle som titter innom  her en flott kveld.
Klem fra Hill-Iren





2 kommentarer:

  1. Koseli du/dåkk har det:)

    Bare litt misunnelig på at du har hatt storvask.
    Men også godt å hør, eg tenkt å beg iløpet a uka...
    Ønsk deg en god søndagskveld.

    Klem Gerd

    SvarSlett
  2. Åh så herlig, jeg har bare sittet utslått i en stol, hutrende og nedsyltet med feber og influensa, og har ikke fått gjort stort annet enn å titte på alt som skulle vært gjort... :D Koselig hos deg, gleder meg til å stelle og stulle litt i hjemmet igjen jeg også, må ha det litt ekstra ordentlig inne nå som det går mot mørketid og man bare er innendørs! ;))

    Ha en fin ny uke! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett