13. juni 2014

Nytt prosjekt


Er det noe man kan er det å finne på nye prosjekter... 
Vi har hatt mange store prosjekter ute det siste året, 
og nå nærmer det seg slutten. 

KANSKJE !!!

Mangler bare å legge noen (mange) heller på plass i bakgården og fikse litt på plenen og så i gressfrø og plante... 

Da kan jeg starte på det nye prosjektet. 


Denne skatten skal jeg pusse ned og male. Det er litt stygt i buekantene, så jeg er nødt til å gjøre noe med det.  Da blir det malt hvitt etterpå.
Gleder med til å gå i gang.

Ferdig resultat kommer i senere innlegg ...

Ha en strålene helg alle sammen
Klem fra Hill-Iren

2 kommentarer:

  1. For et flott utgangspunkt du har i dette skapet! Så fint med disse ornamentene og de flotte beina. Blir spennende å se hva du ender opp med i fargevalg og finish :-) Jeg har et lignende skap (ikke så fint som ditt), men det har dessverre ikke kommet lenger enn til to strøk med grunning og det er to år siden jeg gjorde det, Kanskje jeg nå få en liten go til å gå videre, når jeg ser hvor fint ditt skap blir. :-)
    Kos deg på denne flotte sommerdag.
    Merete-smil :-)

    SvarSlett
  2. Prosjekter er jo gøy, ...selv om enkelte ting er slik at man helst vil ha det ferdig NÅ, ja med en eneste gang! :)) Har et lignende skap, det var hvitmalt i ca. 10 år, men for ca. 2 år siden ble det malt i to sjokkfarger og fikk hjul under, forandring fryder, hi, hi! :D

    Ha en fin ny uke, og lykke til med prosjektene! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett