4. juni 2011

Mye lys og varme

Forige helg var jeg i Trondheim og måtte selvfølgelig innom IKEA. Der falt jeg helt for denne lampen, og endte opp med å kjøpe vegg lamper også i samme serien.


Blir fint i kjelleren når den får seg en liten makover etterhvert.
Men shoppingen tok ikke slutt der. Skulle egentlig innom kremmerhuset, der jeg var på jakt etter noen bilder som jeg skulle ha på rommet til min sønn. Fant dessverre ikke det jeg var ute etter, men var jo innom Black and white på Sity Syd. Den butikken var et nyderlig syn for øyet, nesten som å gå inn i en godte - butikk. Så mye lekkert.
Disse fine lysestakene fikk bli med meg hjem.


I dag var jeg en snartur innom Skeidar for å prøvesitte hagemøbler.. Vel skjønner ikke helt vitsen i dette været, men har så lyst på litt sol og sommer. Fikk hvertfall med meg disse lysestakene med meg derfra. Så nå tror jeg det holder med lys for en liten stund.. Nå er det bare å glede seg til det blir litt mørkere ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar