15. juni 2011

Utvikling i hus prosjekt

Travle tider med huset har gjort at jeg ikke har fått lagt inn nye innlegg på bloggen. Fremgang i husprosjektet har det vært. Bare en halv vegg og 3 nye vinduer igjen, så er alt gjort. Hvertfall nesten. Bare vår jobb igjen... som lage lister / detaljer rundt vinduer og for å ikke glemme å male hele huset. Så det er bare å håpe på godt vær en stund fremover. Fargen bleselv. BRUNSVART med hvite kanter rundt vindu og dører. Ser ut som det blir veldig bra. Er kjempefornøyd med fargen.



Detaljer rund vinduet. Litt vanskelig å se, men med hvitt tror jeg det blir bra.


To Strøk og denne delen av huset nesten ferdig, mangler bare det hvite nå, så er vi godt på gang.Eneste som er en liten utfordring er at jeg syns stolene og bordet forsvant litt i ett med veggen, så det blir en kreativ utfordring får å få dem litt mer fram. Så da blir jeg vel å dra på jakt etter noen flotte puter og ha i stolene.





Mangler bare en veranda, så er alt klart på den siden av huset.

Klarte ikke å vente til alt var ferdig, så jeg måtte pynte opp med noen busker og blomster i dus rosa.



3 kommentarer:

  1. Hei :)
    Du spurte meg akkurat om hjelp med navigasjonslinjen.

    Jeg ser ingen navigasjonslinje. Har du fjernet den igjen? Og fulgte du videoen til punkt og prikke?

    Det kan være at blogspot er humørsyk (det har den jo vært mye i det siste). Så, om du er sikker på at du har gjort akkura t som jeg viser i videoen, så kan det være smart å vente en dag og prøve på ny, sånn i tilfelle Blogspot er humørsyk altså.

    Jeg blogger jo som sagt ikke egentlig på blogspot, så det kan være det er gjort noen endringer som gjør at metoden ikke lenger fungerer, men det synes jeg høres rart ut, så det tviler jeg på.

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen :)
    Bra det er fler som meg, klarer sjeldent vente med pyntinga jeg heller...hihi. Fint ble det ihvertfall ♥
    Ha en strålende fin søndag!
    -Anne-

    SvarSlett
  3. Hvilken maling har du brukt? veldig pent

    SvarSlett