31. desember 2011

NYTTÅR

Vel overstått jul alle sammen...Julen for min del har ikke blitt sånn som man hadde sett for seg, da 3 av 4 i familien har ligget syk, men nå er vi straks klar til å ta fatt på
et NYTT ÅR og nye muligheter....


Håper det blir et spennende år og gleder meg til å følge mine kreative  bloggevenner videre. Fasinerende å se hvordan kreativen bobler i dere og jeg må bare si at jeg blir veldig innspirert. Gir meg litt ekstra puff for å finne nye prosjekter og ikke minst blogge.
Så takk skal dere ha for å ha gitt meg god underholdning dette året.

Ønsker dere et riktig GODT NYTT ÅR

Klem fra Hill-Iren

4 kommentarer:

  1. Heisann og tusen takk for kommentar hos meg:)
    Oi, så kjedelig da å være syk....Ønsker dere god bedring og ha en kos kveld og et riktig godt nytt år!
    Nyttårsklem fra Janne

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, og takker for all inspirasjon du har gitt meg i løpet av 2011 :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Godt nytt år tel dæ og dine, Hill! Huff, så kjedeli å bli syk i jula, den koseligste tia på hele åre. Men heldivis e d ett nytt år og nye muliheta. ;o)
    Kos dokker masse masse!
    -nyttårsklæm-

    SvarSlett
  4. Ønsker deg et godt nyttår!!
    Boken under her skal jeg se nærmere på....ser spennende ut :o)

    SvarSlett