3. januar 2012

Jula ut av hus.

Vel overstått nyttår alle sammen....
Nå har hverdagen kommet og julen er på tur ut av huset.
I går fikk mine to barn smoothieblender av besteforeldrene (jubel i huset)


 så nå er det bare å legge seg på den sunne linjen... ;O) med masse frukt og sunne smoothier...


Det ble litt tomt på benker og bord når julen er blitt borte. Men da er det bare å flyttet litt på noe gammelt og tørke støv av det.


I vente på at det kommer noe nytt inn i huset som kan fylle opp den tome plassen... 


Jeg har valgt å beholde skinnene på stolene en stund til... Litt lunt å sitte på ;O)...


Jeg syns det var litt greit å få julen ut nå ... og komme i gang med hverdagen...
Da er det bare å brette opp armene å komme i gang med årets nye prosjekter...Som er:
 - Rydde kjelleren
- kaste masse rot
- begynne med å få i orden et permanent hobby/arbeidsrom.
- laget til et friluftsutstyrsrom til mannen av det gammel hobbyrommet.

Det er hvertall en start... det å ha planer hihi, så får jeg se om det blir noen andre små prosjekter etterhvert...

Ønsker alle en fin start på det nye året.
Klem fra Hill-Iren


4 kommentarer:

  1. Fysj og fysj, kor effektiv alle hær inne e...å hær ligg æ på soffan og sløve. Har gjort en avtale me mæ sjøl om at æ ska få sløve di hær dagan, men på torsdag e d nok! Da ska ræstn av jula opp på lofte og huse vaskes!
    Deili me smoothies...hmmm...kanskje vi må leite fram vårres maskin og innvie nån nye nyttårsforsætt... :o)
    Kos dokker masse og godt nytt år!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Smoothies er kjempegodt,har en blender jeg også men veldig lite brukt:(
    Ja det er deilig å komme igang med hverdagen igjen. Utrolig koselig kjekt å pynte til jul,men det er like så kjekt å få den ut igjen;)

    Ha en fin onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mange som har kastet ut jula da! Jeg tviholder på den i noen dager fortsatt, siden jeg endelig ble ferdig med noen oppussingsgreier før jul, og synes det ble så fint med julepynt! ;-) Men det skal bli godt med hverdag og julefritt igjen også ja, og det å glede seg til lysere tider! Kjempefint kjøkken du har! Kjekt med nye prosjekter, det har også jeg mange av. :-) Ha et fint år!

    SvarSlett
  4. Jeg holder litt igjen på jula,så mye styr for å få den til :))
    Koselig kjøkken du har, likte kjøkkenbordet ditt super godt :)

    Klem Bente

    SvarSlett