4. februar 2012

Ny krans

Var innom Home & cottage forleden dag...
og kom ikke tomhendt hjem denne gangen heller.
Et pledd og denne kransen fikk plass i posen.



Men hvor skal jeg ha kransen?

På veggen ute? Neiiii......



Jeg prøver inne.



Hmmm sammen med svak rosa tulipaner og
sølv lysestaker fra IKEA ble den ikke så værst
 på spisestuebordet.




Den blir nok værende inne ei stund,
så får jeg se om den kommer ut etterhvert.


Akkurat nå får den gjøre nytte for seg på spisestuen,
 og mot alt det lyse gjorde den seg godt.

Eller hva syns dere?

Ønsker alle en riktig god helg.

Klem fra Hill-Iren

3 kommentarer:

  1. Veldig fint :))den tok opp brunfargen i kvistene i hjørne også !

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Kransen var nydelig på bordet. Kjempelurt.
    Har du fått skiltet enda?
    Ha en flott søndag

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Du dette ble jo den helt perfekte plass! Sååå nydelig!
    Tusen tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:) Nå er
    jeg igang med en miniatyr vimpelrekke:))
    Ha en nydelig kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett