17. februar 2012

På vent

Snakk om dårlig planlegging, at man aldri lærer.
Her i huset begynner man bare med prosjekter uten å tenke på om det er noe man kansje må bestille. Som for eksempel fliser.
Veggene er ferdig malt og jeg har vært på flisejakt i håp om at det er lagervare...
 men selvfølgelig var det ikke det..

Hva skjer da... jo man må bestille og vente, vente og vente... En uke siden gulvet er bestilt, og enda  ikke kommet.. grrrr...lager-rommet kunne ha vært ferdig nå.


Har ikke gjort noe med muren, annet å male den. Syns den har så tøff struktur at jeg ikke har råd til å kle igjen den fine veggen.... dessuten er det jo bare et lager.


Jeg har sett litt for mange episoder av SINNA SNEKKER`N... og lært at man ikke skal begynne på flere nye prosjekter  før man har fått ferdig det man holder på med...

Så her går jeg da og venter.


Jeg har kjøpt nytt gulv til utstyrs-rommet til mannen da... som blir neste prosjekt oppussing.. Så litt læring har jeg vel tatt til meg nå av all ventingen med å få ting i hus. Hehe.

Ønsker alle mine gamle og nye lesere en riktig god helg.
Klem fra Hill-Iren

3 kommentarer:

  1. Åh, så kjedelig når en må vente på ting..
    men som du sier så lærer en jo av det også:))
    Tusen takk for kommentar hos meg, og ha en nydelig helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hi, hi - du er nok ikke den eneste som har gått på den smellen der ;) Men, helt sikkert verdt å vente på - kommer til å bli sååå fint!

    Ha en flotters kveld!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. hehe;) kjenn tell det dær ja=) eg har bestandig 10 balla i lufta samtidig, resulter i at man aldri bi hellt ferdig me teng;/ må skjerp meg dær da. korr flenk du e og puss opp i kjelleren. Grur meg tell vi ska bynn på det prosjektet.

    SvarSlett