21. juni 2013

Nytt prosjekt påbegynt.

Her jobbes det for fult.
Nytt uthus er under bygging.


Planen var at vi skulle få vegger og tak tett før vi dro på ferie, men 
det klarte vi ikke. Alt går som regel ikke etter planen bestandig.


Men etter 4-5 dager har veggene kommet opp og vi er godt i gang..


Det blir bra med mer plass til lagring. Men det som jeg gleder meg aller mest til er å få bort sand og jord rundt huset... syns ikke at jeg gjør noe annet enn å støvsuge og vaske gulv. (Hehe der var den klagen gjort unna) 
Trøster meg med at alt blir såååå bra når man blir ferdig.


Nå er ferien her og den skal nytes. 

Ønsker alle en god helg.
Klem fra Hill-Iren

2 kommentarer:

  1. Det blir kjempe bra, gleder meg til å se videre :))

    SvarSlett
  2. Oj, ja det der blir sikkert helt supert!! Blir gøy å se fortsettelsen! :))

    Ha en fin uke! :0)

    Klem, Ann.

    SvarSlett