4. juni 2011

Hagearbeid.

Masse planer med huset utvendig, innvendig og ikke minst hagen. Som jeg har tatt for meg som mitt lille prosjekt og har laget meg masse ideer i hodet på hvordan den skal se ut. Flott plass med masse heller og masse brydbusker. I mitt hodet har jeg funnet ut at den ikke er så mye brukervenlig ,der jeg har sans for at man skal bruke hagen og ikke bare være til pynt.  Det har jeg tenkt å endre på.

Jobben har nå såvidt begynt, med å fjerne busker og tømmerstokker. Prøve å tette hullene med de hellene jeg har og i går var jeg å kjøpete flere, men de var dessverre ikke samme størrelse. Da de gammle er hjemmelaget. Men finner nok på ei løsning.



Kabeltrommelen skal jeg bruke til hagebord. Tror det blir bra når alt blir ferdig en gang. Langsiktige planer må man ha. Så hagen er noe jeg kommer tilbake til når det har vært litt mer progresjon i arbeidet. Men akkurat nå er det sååå mange ting som skjer samtidig, så dette må nok ligge litt.


2 kommentarer:

  1. Hei.
    takk for kommentar!
    Nei jeg har hull i min også men kassen skjuler det heldigvis;)
    Har en til trommel som jeg skal bruke som bord men vet ikke helt om jeg skal ha noe på toppen enda.gleder meg til å se hva du gjør med ditt.klem charlotte

    SvarSlett
  2. Så fint det blir. Legger meg som følger, så jeg får se hvordan det blir

    Klem

    SvarSlett