23. juni 2011

Santhansfeiring

Santhansfeiring i sol og fint vær. Da er det koselig å pynte opp litt med blomster på bordet ute også. Masse fine blomster og ugress i hagen kan blir den flotteste bukett.


Ja hva mer kan man ønske seg da, når mann og barn vil på grilltur enn sol og litt varme. Vi kjørte til Hauknes og tente bål i fjæra. Litt vind, men pølsene ble nå stekt og alle var fornøyde. Til og med meg, som var nede ved fjære kanten for å se om det var noe spennende å ta med seg hjem.. Har nemmelig vært på jakt etter rækved, for å lage knakk for å ha ute. Jeg fant, jeg fant... Var også inne på Home & Cottage i dag, da fant jeg spiker som jeg har sett etter en stund. Så nå er det bare å sette i gang å slå den inn på fjøla. Ferdig resultat av knakken kommer senere..




Jeg fant også en liten rot/ pinne som ser ut som et hjerte. Med litt pussing så blir den nå hjertlig fin.


Ha en fortsatt fin feiring..

2 kommentarer:

  1. Heia. Kom over bloggen din her en dag, og la meg til som følger hos deg....kjekt å se andre i fra "nesten" samme plass!!

    SvarSlett
  2. kjempe fint `tre hjerte` du fant i fjære hill. blir spennende å se det når du har fikset ferdig på det;=) knaggen ble veldig stilig. takk for at du tipset om de knaggene på h&c. Må virkelig ta meg tid til en bytur en dag snart;=)klemklem

    SvarSlett