27. november 2011

1. søndag i advent

God 1. søndag i advendt til alle mine kjære lesere...
        
 
  Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes.
Et lys er tent for det.
Ønsker alle en vakker adventsdag

Ikke akkurat advent-stemning i huset her enda. For her er det fult av pusse støv i de fleste kroker og skap etter helgas pussing og maling...
men nå er hvertfall alt grunnarbeid gjort klart til at tapeten skal komme opp på veggen. 
Nå venter det en skikkelig rundvask i nesten alle rom før noen adventstaker og stjerner kommer opp.

Men måtte få til adventlys for barnas skyldt, sånn at vi kunne tenne lys.









Dette var mitt adventlysfatt ;O)
Så nå er ventetiden begynt og ikke lenge til jul.
Bare å henge i å få vasket ned huset så blir det jul her også snart

Ha en god søndag alle sammen.
Klem fra Hill-Iren

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:) Og da måtte jeg jo titte innom deg å se hva du gjør i dag:D Kjempefin advendtstake! De reinsdyra var jo superskjønne! Hvor har du fått tak i dem? Ikke alle kriker og kroker som er ryddig her heller..men vasking gjør jeg etterhvert:) Ser nå at jeg skulle ha vasket vinduene også:P hehe Veeeel..det får bli en annen dag..nå er det KOS i fokus<3 Ha en fiiin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig lysfat;)) fin fin søndag ønskes deg og dine;)

    SvarSlett
  3. Å, adventsbrettet ditt var nydelig.

    Ha en flott dag

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Så flott lysfat og lekre reinsdyr :)

    Ha en fin mandag:)

    Hilsen Kine!

    SvarSlett
  5. kjempe fint adventsbrett=) har også adventslysene på brettet på kjøkkenet. koselig. klem til deg;)

    SvarSlett