1. november 2011

Vindu igjen

Vinduet ble levert inn for speil-innsettning, og gledet meg til å hente det dagen etter. Så spendt da jeg skulle hente det, men så skuffet når jeg gikk ut fra butikken .... :O( 
For der var det ikke satt inn noe speil... sukk....


Vindus ramma var ikke rett nok til at de kunne få skjært til speilglasset, så jeg måtte ta det med hjem igjen for å lage mal selv.... Av og til tar ting litt tid her i huset, så det har jeg jo ikke fått gjort enda... Så her står vinduet mitt uten speilglass.


Men de er nå så dekorativt i seg selv vinduene, så om det står på gulvet en stund til går vel bra... tenker jeg... Får dekorere det med noe fint til jul... hihi...


Nå har jeg hengt opp noen søte hjerter som jeg har fått hos min kjære vennine Sissel som har laget de til meg , så tusen takk skal du ha.



Virkelig nyderlig var de. 




Vinduet står nå til pynt på stua og for så vidt er det nå greit til jeg har fått begynt å malt på kommoden som jeg skal ha der...

Ha en fin tirsdags kveld alle sammen
Klem fra Hill-Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar