21. august 2011

Leka`s lille bruktbutikk

Da var jeg kommet meg vel hjem fra ferie.. Borte bra men hjemme best...syns nå hvertfall jeg...

Har vært å feriert en liten uke på hjemmplassen min. En liten øy ved kysten av Nord-trønderlag. Å tenk... på den lille plassen med ca 500 - 600 innbyggere, har de bruktbutikk. Ditt måtte jeg selvfølgelig innom for å se om det var noe som kunne ha potensialet hjemme hos meg...






Ja her var det noe tl en hver smak. Denne trekassa ble nå min. Og den har jeg noen planer med til hagen etter hvert. Det har vært en gammel verktøykiste, men som kan brukes til mye annet... ;O)


Disse skolestene måtte også få en plass hjemme. Litt kul de her syns jeg..

Skulle ha hatt plass til masse annet også, men da må jeg nok ønske meg et større hus hehe...

Ha en fin Søndag.
Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar