26. august 2011

Bordkort

Nå nærmer konfirmasjon seg, kun en uke igjen og jeg har fortsatt masse som må gjøres. Godt jeg enda har et par dager ferie igjen, men den nærmer seg slutten, så det er bare å stå på i helgen.

Bordkortet er laget i hvit papp og kjøpt inn noen tapebånd fra panduro. Enklere kan det ikke bli, og med utskrift fra datan og hjelp fra min kjære datter til å lime band på hvert enkelt kort, ble resultatet ikke så værst.


Jeg var i Trondheim på Nidaros lys-støyperi i sommer og fant servietter som jeg likte så godt. Disse må bare bli bra... ;O)


Så nå er det bare å vente til bordet skal dekkes, og det gleder jeg meg til, mest for å se om det blir bra.


Måtte prøve-dekke med kopper og servietter for å se hvordan det blir. Skal ha roser til bordpynt sammen med annet stæsj, men de blir nok i en lysere rosafarge...


Legger ut bilder senere fra bordene etter konfirmasjon.

Ha en fin helg alle sammen
Klem fra Hill-Iren


2 kommentarer:

  1. kjempe fine farga du ska pynt me i konfirmasjon=) gled meg tell å få se bilda av det ferdige resultatet=)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg...hyggelig at du valgte å følge bloggen min:)
    Masse flotte og kreative bilder du har lagt ut...gleder med til å se videre:)

    Ønsker deg en finfin helg:)
    Klem Marianne:)

    SvarSlett