12. september 2011

Yeeey Jaktsesongen har begynt.

Nå har jaktsesongen begynt og mann ut av hus i noen helger.
Gamelt ordtak som sier: "Når katte er borte, så danser musa på bordet."
Det ordtaket har jeg tenkt å følge nå når mannen skal på jakt om ca 2 uker. For vet du hva denne "musa" har gjort i dag... Ho har nemmelig vært å kjøpt maling til kjøkkeninnredningen.

Lakka furu går for en stund, men nå holder det for meg... Husker det første jeg sa da vi kjøpte huset for et år siden... oojj her var det mye trehvit. Sakte men sikkert holder det nå på å forsvinne litt etter litt. Så nå er det kjøkkenet sin tur.

Drømmer om et lyst kjøkken og inntil vi får pusset det opp, kan det nå hvertfall holde med et par strøk maling og nye knotter. Alt hjelper på.



Rart det der at man får så mye gjort enkelte ganger når mannen er ute av huset. Ja ja syns nå i grunnen det er litt synd på min mann... for jeg er nå skjelden ut av huset.. Så jeg håper han ikke tenker at han aldri får gjort noe når kjærringa bestandig er hjemme... hehe

Så nå er hvertfall jeg klart til jakta...med maling, pensel og pussemaskin på plass i huset.

Ha en fin mandag alle sammen
Klem fra Hill-Iren

5 kommentarer:

  1. Å hei igjen, det blir fint å følge med på kjøkkenfornyinga....så flink du er. Ha en kjempefin uke.

    SvarSlett
  2. endelig får du malt kjøkkeninnredninga Hill=) gleder meg til å se resultatet. du har ihvertfall et perfekt kjøkken for å male så tror resultatet blir kjempe bra og du blir fornøyd;) vi var forresten på hytta i helga. Dro innom Svein hytte naboen..og gjett hvem som var der? der fikk jeg både hilse på din mann og svigerfar. artig=) koos deg med malinga. kjempe flink er du;)

    SvarSlett
  3. Den er jo perfekt for å male hvit. Kommer til å bli nydelig.

    Har selv malt min for 2 år siden.

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Oi så spennende å fornye innredningen og med hvitmaling blir det lyst og lekkert!
    Moro at du vil være med på give-awayen - blir spent det også:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Det kommer til å bli kjempefint! Litt av en jobb, men jeg er sikker på at du kommer til å bli kjempefornøyd ;-) Det skal bli spennende å se når du er ferdig.

    Ja, jeg har sprayet kurvstolene med maling på boks. Tror kanskje jeg skal male over med et strøk oljemaling i tillegg - så blir det litt mer slitesterkt.

    Lykke til med malingen ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett