22. januar 2013

Sukk... og ..atter sukk

Et lite sukk......... Ja og litt fortvilet .... over meg selv. 

Fordi jeg drømmer så mye og lager planer uten å sjekke først om det er gjennomførbart. Og den blemma har jeg nok en gang fått kjent på. 

Sukk....

En ulempe jeg har, er at jeg blir såååå gira når jeg er midt oppi et 
prosjekt og hjernen jobber på høygir, både dag og 
natt for å finne gode løsninger og innredning. 

Min fortvilelse går nå på min kjæres hobbyrom som "jeg" har hatt våken-netter av og planlagt hvordan vi skal innrede det... Som da ikke går 
på grunn av et vindu som jeg hadde satt feil plassering på i mitt hode i 
forhold til der det virkelig står. Noe jeg skulle ha sjekket opp før man begynte å planlegge... Men nei det gikk jo ikke.

Derfor går mine planer om en liten lettvegg som skulle skille musikk-rom og jakt-rom i vasken...

Ja ja da får jeg nok flere netter å være våken på ;O)


Men noe positivt er det. For jeg har begynt med de små interiørplanleggingene.. hihi

"Jeg" har lyst til å ha et industrielt preg på rommet og i dag fikk jeg kjøpt en bokstav i etterligning av allminium.

Mannen spurte her om dagen om han ikke fikk lov å være med på å bestemme hvordan han skulle få ha det på rommet sitt... Jeg svarte at han kunne få bestemme hva han skulle ha inni skapene ...hihi.. 
Men jeg skjønner hintet, så jeg må nok roe meg ned litt og ta han med på videre planlegging. Med min dømmekraft for tiden,
 kan det kansje være litt lurt. 

Ja da har jeg fått ut litt frustrasjon, så er det bare å brette opp armene og komme i gang med det virkelige arbeidet. 

Bilder av rommet kommer senere når ting begynner å skje der..

Ha en fortsatt flott uke alle sammen.

Klem fra Hill-Iren






1 kommentar:

  1. Så lekre knotter på den kommoden!! Musikkrom og jaktrom?! Hvor mange rom er det egentlig i huset ditt, hi, hi, gleder meg uansett til å se flere bilder etterhvert! ;)))

    Ha en fin helg! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett