7. januar 2013

Bytte av nettleser og julen ut av hus

Ser det er flere enn meg som har plagdes med å få lastet ned bilder til innlegg...den siste tiden
Så dette blir en test ... Jeg har byttet til ny nettleser og bruker nå google chrome.


Her er det fortsatt bare late dager og ingen prosjekter er påbegynt... ikke annet enn å få ryddet litt i kjellerstuen for plass til ny sofa og ikke minst ryddet bort julen.

Så  nå er julen er ute av hus...
Jeg, som så mange av dere syns jeg det blir så tomt etter at man har ryddet den bort.

Da er det litt koselig å sette fram noen tulipaner med friske farger på bordet...
Selvfølgelig klarte jeg å knuse vasen...
Mugge ble løsningen ;O)

Måtte legge på duk som matcher til fargen på tulipanene...hihi


Med masse tente lys, og varme i ovnen er det blitt lunt i kriker og kroker igjen selv om julen er borte.

Ha en flott uke alle samen.
Klem fra Hill-Iren

3 kommentarer:

  1. Så flotte tulipaner! Skall kjøpe med meg en bukett eller to selv imorgen tenker jeg, julen er på vei ut her også men med bihulebetennelse går det i saktefilm *ler*

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Nydelige tulipaner :) og flotte bilder !

    Ønsker deg en fin uke

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Lys og tulipaner er en herlig kombinasjon :)
    Ønsker deg en flott helg videre!
    Klem Mirjam

    SvarSlett