14. juli 2011

Litt stæsj

Nå er jeg i full gang med litt makeover i kjellerstua. Malt taket og 3 vegger. Hadde kjøpt ei gråfarge her om dagen, men jeg endte opp med å kjøpe ei ny farge i dag. Også grå, men da litt lysere. Så jeg er kjempespendt på hvordan det blir når den kommer på siste veggen.

Jeg var en snartur i byen i dag og måtte innom Nille en tur. Der fant jeg litt stæsj som passer perfekt til fargene jeg har i kjelleren, så jeg måtte bare kjøpe det.

Disse lyktene passer fint oppå kisten som jeg nettopp har malt.

Kisten skal jeg lage sjablong med et nr: eller et sitat. Den ideen har jeg hentet fra en annen blogger (Crème de la Crème).Tusen takk for tipset. Hadde ikke trodd at det gikk ann å lage sjablonger selv, men etter denne bloggeren som har lagt ut oppskrift på dette, skal jeg prøve meg på det samme. Fargen på teksten skal jeg bruke det samme som grå fargen på veggen.


For at ikke alt skal bli fargeløst måtte jeg kjøpe lys og noe annet stæsj med litt farge på. Da ble det lilla roser og lilla lys. Tror dette blir lekkert der nede.

Syns det var sååå fin farge på disse rosene.

Jeg har også innvistert i wallstickers i dag. Falt helt for dette sitatet og med hvit skrift på den gråe veggen tror jeg det blir bra. Jeg er fornøyd så langt hvertfall.

1 kommentar:

  1. herregud så jeg gleder meg til å komme å se i kjellerstua di hill. Tror den kommer til å bli helt fantastisk lekker=) så forresten jeg vil ikke se, blir bar så sjalu da..hehe=) sitatet du har valgt likte jeg veldig godt. mye sannhet i det=) lyktene ifra nille va jo kjempe fine. lurer på om de har flere igjen..hmm;) kos deg.

    SvarSlett